zaterdag 6 maart 2010

YouTube

Tijdens mijn opleiding Mediacoach werd op een van de avonden een leuk mediawijs filmpje getoond. Het is van Duitse makelij en door Digibewust.nl van Nederlandse stemmen voorzien!
">
Vooral bij het einde krijg je toch de kriebels! Ik denk dat ik jullie de strekking van het filmpje niet hoef uit te leggen.

Regelmatig wordt er in ons huis door alle familieleden naar YouTube fimpjes gekeken en voor ding 16 ben ik er maar eens goed voor gaan zitten en heb mezelf aangemeld bij YouTube, waardoor ik daar nu ook een favorietenlijstje kan maken. Als je eenmaal bezig bent ga je van het ene filmpje naar het andere!

Deze vond ik erg grappig:
">

">

En voor de bieb? Ik zie soms een filmpje dat gemaakt is om de lener bijvoorbeeld de selfservice uit te leggen. Maar volgens mij moet je wel heel erg oppassen dat het niet te tuttig of kinderachtig wordt. Wil je dit als bibliotheek toch gaan doen dan zal je er veel tijd in moeten steken wil het een beetje professioneel overkomen.
Tijd.... wie heeft die over?

1 opmerking: