zaterdag 6 maart 2010

Podcasting

Podcasting, daar had ik al het een en ander over gehoord. Maar ik had me er nooit echt in verdiept totdat ik dat 'verplicht' voor 23 Dingen moest doen.
Ik ben op zoek gegaan naar het radioprogramma American Connection. Soms hoorde ik dit programma als we in de auto zaten op weg naar huis en de muziek die gedraaid werd spraak mij wel aan. Het programma werd echter op onmogelijke tijden uitgezonden. Vrijdagnacht 01.00 uur en zaterdags om 24.00 uur. Niet echt een tijd om er eens lekker voor te gaan zitten. Ik zit 's avonds nog weleens achter de naaimachine en dan is de radio een uitkomst. Ik zet ook weleens de cd-speler aan maar ik heb dan vaak geen zin om er steeds een nieuwe in te doen en dan luister ik dus de hele avond naar dezelfde cd. Bij een programma als 'KRO's Theater van het sentiment' komt de hele avond muziek uit de jaren '60, '70 of '80 voorbij. Je hoeft er niet bij na te denken en dat is goed als je ook je aandacht bij het quiltwerk wilt houden.
Maar goed, het programma American Connection dus. Ik ging op zoek bij Radiocast.nl en vond het programma.
Ik luisterde het programma ook wel via de site en voor ding 15 kwam ik er dus achter dat het programma sinds 1 januari niet meer bestaat. Vandaar dat ik in de verleden tijd heb geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten