zondag 14 maart 2010

Joan, Joop en Daniel



Afgelopen woensdagavond naar een concert van Joan Armatrading geweest in de Boerderij in Zoetermeer. Het was een zeer goed concert. Ik denk dat ik haar zo'n 20,25 jaar geleden voor het laatst heb zien optreden in het (oude) Vredenburg in Utrecht. De cd's had ik ook al jaren niet meer gedraaid maar bij het horen van oude nummers als 'Willow' en 'Weakness in Me' kreeg ik toch wel kippenvel. Ze stond toch lekker te gitaren op haar leeftijd!

Gisteravond zijn we naar Joop Visser en Jessica van Noord in de Roskam geweest. Toen ik eind januari 50 jaar werd had mijn DH dit duo uitgenodigd om te komen optreden. Toen was het al een alleraardigst optreden en gisteravond niet minder. Hier een filmpje van een favoriet van DH.


En tot slot nog een optreden van Daniel Lohues afgelopen dinsdagavond bij Pauw en Witteman. Bij het nummer moest ik direct aan mijn collega's denken die het op dit moment niet makkelijk hebben. 'Elk Mens die Hef zich 'n Kruus te Drage'.
Alleen is die van de een van piepschuim en bij een ander van lood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten