zondag 28 maart 2010

Het sociale ding

Je kunt niet alles bijhouden en je moet dat ook helemaal niet willen. Er gaat veel tijd inzitten als je alles wilt bekijken en doen. Maar het is wel leuk om te weten welke mogelijkheden er zijn. En als het je allemaal te veel is kies je gewoon datgene uit wat bij je past of je laat het en beperkt (?) je tot je 'echte' vrienden.
Ik vind Hyves op dit moment gewoon de leukste. Ooit begonnen om eens te kijken wat mijn kids er op uitspookte, maar tegenwoordig heb ik op die manier nog eens contact met nichtjes, stuur ik een buurvrouw een snelle krabbel over quiltzaken en bekijk ik foto's die mijn DD erop gezet heeft.
Verder ben ik ooit uitgenodigd om me aan te melden bij Facebook en Plaxo. Dat heb ik braaf gedaan maar doe er verder niets mee. Voor de cursus Mediacoach moest ik ook allerlei sites bekijken zoals Habbohotel, CU2, Superbabes en nog veel meer waarvan ik de namen allang weer vergeten ben en dat vind ik helemaal niet erg!
Sociabel.nl, Dizzie.nl en Orkut heb ik door dit ding bekeken. Tenminste....ik heb me niet aangemeld, daar had ik ff geen zin in.

Dit kwam ik vanochtend met het surfen tegen What the......

En deze ook:

http://www.manbijthond.nl/fragmenten/superbuur-google
(kreeg hem niet embeded!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten