zaterdag 20 maart 2010

De boekenkast

Librarything (krijg de widget ff niet geplaatst!)

Een handige site voor de liefhebber, maar zelf ben ik niet het type om bij te houden wat ik gelezen heb(ik heb me wel aangemeld hoor). Ik heb meer aan een boekenkast met titels die ik nog graag wil lezen. Naast en achter mijn bed staan stapeltjes met nog te lezen boeken. De meeste liggen te wachten tot een vakantie. Martine vroeg zich gisteren tijdens het herinrichten van KadR af of ik wel aan slapen toe kwam met al mijn liefhebberijen.
(Toen ik trouwens de 'boekenkast' van Monique bekeek zag ik ook nog titels van boeken waarvan ik vergeten was dat ik ze gelezen had.)


Hier een foto van het halletje in KadR. Ik weet niet hoeveel kasten ik inmiddels uit elkaar of korter heb gehaald maar als je ziet hoeveel 'troep' er in dit halletje staat....en in het voormalige 'tuinkamertje'! Maar het resultaat wordt erg mooi. Als straks ook nog die nieuwe borden en lampen opgehangen worden dan wil iedereen voortaan in KadR gaan werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten