zondag 28 maart 2010

Another Midlife Crisis


Daar heb ik geen last van maar daar ben ik gisteravond geweest.
Het is een Katwijkse band waar we een van de gitaristen van kennen.
Ze speelden voor familie, vrienden en bekenden hun nieuw ingestudeerde nummers.
Om kwart over 9 gisteravond vertrokken we met vrienden op de fiets richting Kattuk Binnen naar The Box. We waren nog geen 5 minuten onderweg of het begonnen te regenen. Wat zeg ik, te storten. Of er een emmer water over je heen werd gegooid. Terug naar huis gaan was geen optie, dus maar ze hard mogelijk doorgereden. Als verzopen katten kwamen we de zaal binnen waar ik hier en daar verbaasde gezichten zag. Regen, heeft het geregend dan?
Na een gezellige avond moesten we in de nog steeds kleddernatte jassen naar huis fietsen. En dat was geen pretje, dat kan ik je wel zeggen. Toen ik alle klokken die ik maar bedenken kon (magnetron, oven, dvd, verwarming, wekkers)vast een uur vooruit zette zagen we dat het wel een beetje laat was geworden. Dus vandaag was het wat dat betreft wel een beetje crisis!

2 opmerkingen: