zondag 18 april 2010

De Finale!

Ja, die is bijna in zicht. Maar dan moet ik eerst nog wat schrijven over ding 21. Sinds ik meer uren werk merk ik dat ik thuis niet meer zoveel achter de pc zit. Ik ben nog steeds naar een ritme (of hoe je het ook maar wilt noemen) op zoek ben, zodat ook de huiselijke taken op tijd gebeuren. Vandaag heb ik me er min of meer toe gedwongen om de 23dingen eens af te ronden. Maar door het mooie weer was ik natuurlijk 'verplicht' om buiten te gaan zitten. En ja, door de zon kun je niets op je schermpje lezen!
De afgelopen 2 weken heb ik zo af en toe wat artikelen en sites bekeken die vermeld staan op 23dingen. Ik heb MyDiscoveries van OBA en de aquabrowser van Deventer bekeken.
(Chips, nu merk ik dat ik geen afbeelding kan toevoegen en dat komt waarschijnlijk omdat ik de instelling heb veranderd na het lezen van Monique's blog! Dus dat moet ik ff gaan uitzoeken, tot later!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten