zondag 25 december 2011

Eindejaarsberichtje

Aan het einde van het jaar even een update van alle bezigheden.
Het laatste weekend van november een heerlijk 'quilt'weekend gehad bij Gerda in Friesland, samen met Yvonne en Dorien! Niet veel gequilt maar wel veel gelachen, heerlijk gegeten en genoten van het gezelschap van deze drie dames. Voor herhaling vatbaar dus.
Het doel was om tijdens het weekend een soort kerstkrans te maken. Ik heb hem thuis af moeten maken en dit is het geworden:


Begin december was weer de kerstbee met de collega-bee-club.



Dit jaar hebben we kerstappeltjes gemaakt die lekker ruiken doordat we voor het steeltje een kaneelstokje hebben gebruikt.

Verder heb ik de top van de mysterie van Bonnie Hunter afgemaakt, pfffff!
Leuk maar heel veeeeel werk!





De stof voor de achterkant is besteld! Even kijken of ik hem zelf ga dubbelen of dat ik dat laat doen.

De blokken van de Dear Jane die ik af heb heb ik bijna allemaal aan elkaar gezet. Er was namelijk geen ruimte meer op mijn prikbord.
Plannen voor het nieuwe jaar?
De Pie and tart afmaken, blokken maken voor de Dear jane, de Civil War, de Ocean Wave en starten met de Camelot!
Iedereen een goed 2012 gewenst!

6 opmerkingen:

  1. hoi bernadet,
    ook wens ik en heel goed en gezond 2012 toe .
    en wauw wat is die top mooi zeg [bonnie hunter]
    die kleurtjes gossie echt gaaf .hoop het en keertje in het echt tezien
    gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoera vandaag ben je jarig ,en hele fijne dag gewenst hoor .ps bevalt de aan schuiftafel nog ,
    gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Bernadet, ik heb je gevonden via de blog van Petra. Leuke blog, en ik volgde je al maar had geen idee dat jij achter deze blog zat.

      Verwijderen
  3. Poeh poeh, je hebt hard gewerkt en vanaf november leuke dingen gedaan op quiltgebied en.......je hebt nog heel veel plannen. Succes gewenst en hele fijne feestdagen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo steeds weer nieuwe quiltsters te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie op mijn blog, leuk! Uit dezelfde woonplaats! Fijne kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen