zondag 25 september 2011

Update

Vandaag de beloofde update van alle quiltwerkzaamheden!
Zondag 11 september ben ik met Yvonne en Dorien (die heb ik in maart leren kennen tijdens een quiltweekend) naar de algemene Quilt tentoonstelling in de Pieterskerk in Leiden geweest. Naast alle mooie quilts die daar hingen was het voornamelijk heel erg leuk en gezellig om de meiden weer te ontmoeten. We hebben daarom gelijk ons volgende weekend in het Brabantse land afgesproken. Ook Gerda zal daar weer van de partij zijn!
Yvonne en Dorien in bewondering

Die dag heb ik ook de knoop doorgehakt en me ingeschreven voor Camelot Bom van Dorry. Dat wordt plannen want de andere projecten moeten natuurlijk niet stil blijven liggen, zoals:
Pie and Tart
Dear Jane in regenboog kleuren

   
Civil War
Ocean Wave (project van het weekendje)




















De Mystery quilt van Bonnie K. Hunter
En de doorgeefquilt van het quiltclubje van mijn werk niet te vergeten!
Daarnaast nog allerlei haak en breiprojecten bij De winkel van Jeannette tijdens het gezellige breicafé!
Teveel leuke bezigheden en te weinig tijd.

4 opmerkingen:

  1. Phoe....dat wordt doorwerken!!! Maar het zijn wel schitterende projecten!!!!!
    Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien waar je allemaal aan werkt! De Civil war blokken zien er ook prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bernadet, wat een mooie dingen bij jij aan het maken en ik heb mij ook opgegeven voor de Camelot. Kunnen we elkaar aanmoedigen. Ik heb vanmiddag nog een mailtje gestuurd, maar we kunnen natuurlijk ook weer een keertje een ocean wave dag inplannen, lijkt mij ook heerlijk.

    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bernadet.
    Leuk om te lezen waar je allemaal mee bezig bent. Ook leuk dat je contacten onderhoud met mensen van het weekend. Heb je je ook alweer aangemeld voor volgend jaar? Suzanne en ik wel.
    Groetjes Elle

    BeantwoordenVerwijderen