zondag 16 mei 2010

Fietsen in Limburg

Vandaag hebben DH, DB en ik in Limburg gefietst. De Grenslandklassieker die ook door Belgiƫ en Duitsland ging. 1oo km met wel geteld 14 heuvels (voor mij bergen!) en 1100 hoogtemeters. Gereden in 4 en half uur.



Ik zit nu bij te komen; voetjes omhoog, rozig gezicht en een glasje wiijn!
Morgen 2 partijtjes tennissen in competitieverband. Ik hoop dat het gaat lukken!

We hebben trouwens goed weer gehad. Soms een zonnetje maar toch zat vaak de bewolking in de weg en ik was blij dat ik mijn lange broek had aangetrokken!
Limburg is een schitterende provincie. We kwamen ook veel wandelaars tegen die de tocht "Maastrichts mooiste" liepen. Ik was (ondanks de heuvels) blij dat ik op de fiets zat.

2 opmerkingen:

  1. Stoer, hoor! Zelf was ik veeeel liever gaan wandelen. Je oefent toch wel voor de Kippenloop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog geen meter gelopen! Wil je een keertje oefenen?

    BeantwoordenVerwijderen