zondag 30 mei 2010

Elyzeese velden

Ik ben net terug van een weekendje Nijmegen met mijn zus. Vrijdag vertrokken we na de files naar een hotelletje in Ubbergen. Zaterdag vroeg opgestaan om in Nijmegen een paar wandelschoenen aan te schaffen. In Nijmegen geen probleem natuurlijk. Het was prachtig weer en om half een konden we op pad. Mijn zus had een mooie route uitgezocht en zodoende heb ik kunnen genieten van de Elyzeese velden.

Maar behalve die velden hebben we ook door een prachtig bos gelopen met veel klimmetjes!  Het was een goede oefening voor de Kippenloop en met nieuwe schoenen kan dat niet meer mis gaan.










En omdat we toch in Nijmegen waren hebben we ons FB-seizoen maar afgesloten met het laatste concert van de tournee die traditie getrouw in zijn geboorteplaats wordt gespeeld.

5 opmerkingen:

  1. Leuk Bernadet, doe mij ook zo'n zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie natuur daar. Nederland heeft dat volop.
    Lekker voor je, zo'n weeekend. Nu snap ik dat ik je miste vrijdagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De omgeving van Nijmegen is inderdaad prachtig. Ik schrijf me niet voor niets ieder jaar in voor de Zevenheuvelenloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt helemaal goed, Bernadet. Was FB weer zo goed, of wordt-ie nu een beetje teveel van het goede.... eigenlijk weet ik het antwoord al: je lust wel pap van 'm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Irene: FB gaat nooit vervelen. De muziek wordt alleen maar mooier! Er zitten gewoon juweeltjes tussen. En de echte fans die hoeven Zwart Wit en Kronenburgpark niet meer te horen! By the way, ik kreeg net de eerste kaartjes voor het nieuwe seizoen alweer binnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen