vrijdag 8 januari 2010

Meditatie

Vanochtend na lange tijd weer eens naar yoga geweest. Door de stijve nek en 'griep' was ik daar al een paar weken niet meer geweest. Daarna ben ik bijna de hele dag bezig geweest met het ordenen van mijn foto-mappen op de PC.
Bij de foto's die we vorig jaar in Amerika hadden gemaakt stond een verkeerde datum. (Niet ingesteld op de nieuwe camera!) Alles stond door elkaar, dus heb ik mijn agenda opgezocht en gekeken wat de juiste datum moest worden. Het was een klus maar die is geklaard! Tussendoor ben ik ook nog aan het klooien geweest met de foto in mijn blog-koptekst. En ook dat is gelukt.
Nu alleen nog mijn collega-bloggers gaan volgen en dan ben ik weer een stapje verder in blogland.
De dag is begonnen met yoga en ik hem sluiten met meditatie. Ik ga een vriendin vergezellen bij een proefles. Het schijnt dat ik zakdoeken moet meenemen want het kan weleens 'heftig' worden. We wachten het maar af. Misschien krijgen jullie de afloop wel te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Nou, de tranen uit je hoofd gejankt? Zo kun je van yoga naar meditatie blijven gaan en dan helpt misschien het ene tegen de gevolgen van het andere en andersom...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die visjes,zijn die ook bedoeld om bij te mediteren?
    Toevallig heb ik vanmorgen ook lekker even aan yoga gedaan, gewoon hier thuis op mijn matje. Mijn nek vaart er ook wel bij.
    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen