dinsdag 12 januari 2010

Jaloers???

Zal ik jullie even jaloers maken? Ik denk het wel.
Ik ga namelijk zo naar Victor Russo, koken en eten.
En ik ben benieuwd wat hij deze keer op het menu heeft gezet.
Ik krijg deze kookworkshop aangeboden als dank voor mijn vrijwilligerswerk
bij tennisvereniging Zee en Duin.
Ook al tennissen mijn eigen kinderen al jaren niet meer toch heb
ik met veel plezier meegeholpen bij de jeugdcommissie, toernooitjes en de clubkampioenschappen enzo. Ook was ik een paar jaar contactpersoon voor de Dames-recreatie competitie (Een hele mond vol!)
Maar ik ga er mee stoppen omdat ik van vereniging ga veranderen.


Deze foto dateert van een paar jaar geleden toen Aafke en ik hebben meegedaan aan een toernooitje!

1 opmerking:

  1. Sportieve collega's! Ik ben benieuwd wat je vanavond op je bordje krijgt bij de kookworkshop en of je ook nog iets lekkers in je glaasje krijgt. Maar meestal zit dat wel goed bij Victor.

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen