dinsdag 17 augustus 2010

Raf de giraf



Bij het klassenbezoek van groep 1/2 (in het kader van het VVE ) gaan we in september in de bibliotheek een nieuw programma gebruiken. Dit keer met het prentenboek Raf van Anke de Vries. De afgelopen weken heb ik ontzettend leuke knuffels gekocht om het verhaal uit te beelden. Naast een giraffe komt er in het boek ook een flamingo, een olifant, een aapje en een kameel voor. Uit de slaapkamer van mijn jongste DS heb ik de groene slang van Ikea meegenomen.
Vanavond ben ik erg productief geweest en heb ik een geblokte fleece-deken gemaakt en het jasje dat de giraffe aan heeft als hij weer thuis komt (hij is namelijk op reis geweest en komt dan al die dieren tegen!)

 En omdat ik toch zo lekker bezig was heb ik ook nog een ooglapje gemaakt voor de voorleestas van 'Woeste Willem', want die was verdwenen. En van de voorleestas 'Kleine Kangoeroe' heb ik de moeder kangoeroe-pakken gerepareerd!

2 opmerkingen: