dinsdag 23 februari 2010

Klussen in KadR

Om kwart over 11 was ik gisterochtend aanwezig in KadR om met Martine (Janny moest helaas naar een crematie dus zij kon maar heel even helpen) aan de slag te gaan met de herinrichting aldaar. En ik moet zeggen...we hebben veel werk verricht. Heel veel werk.
Helaas was ik mijn fototoestel vergeten, dus er zijn geen foto's gemaakt! Martine had het nodige werk voorbereid en aan de hand van een plattegrond die ze gemaakt had zijn we de kasten gaan verplaatsen. Hier een stukje af en daar een stukje aan. Piet was 's middags aanwezig zodat hij de oude zoektafel kon slopen en het kopieerapparaat op de nieuwe plek kon aansluiten. We hebben al drie 'winkels' gecreƫerd. Terwijl Martine boeken aan het verplaatsen was, was ik ondertussen bezig om een aantal kasten uit elkaar te halen. Vanaf 17.00 uur zijn we de bieb weer aantoonbaar gaan maken voor het publiek dat vandaag weer veilig rond moet kunnen lopen. Dus het halletje staat nu vol met planken, klemmen, tussenschotjes en zijkanten. Om even voor zes uur trokken we onze jas aan. Martine ging als een speer naar de Digros om nog wat eten te scoren maar ik ben linea recta naar de 'Chinees' gereden.
Gisteravond kon ik geen pap meer zeggen en lag ik uitgeteld op de bank!
Aangezien ik vanochtend toch wel nieuwsgierig was, heb ik Janny gebeld om te vragen of ze al van de schrik bekomen was. En door haar reactie dat het er allemaal al erg leuk uitzag kan ik de spierpijn vandaag wat beter verdragen!
Binnenkort gaan we de boeken op de juiste plek zetten. Moet er nog geschilderd worden, er moet nieuwe bewegwijzering komen enz. enz. Nog genoeg werk te doen dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten