zondag 7 februari 2010

Kan het niet laten

Wat heb ik aan 23Dingen tot nu toe? Na een paar jaar als "stille" lezer voornamelijk quiltblogs te volgen, vind ik het best wel leuk om er ook zelf mee bezig te zijn. Maar....om er nu elke dag mijn wetenswaardigheden op te verkondigen gaat me toch wat te ver. Voor de bibliotheek zie ik wel mogelijkheden, want behalve Twitter kun je ook via Hyves en een weblog reclame maken voor je activiteiten.


Bij de quiltblogs die ik volg sla ik de verhalen over huiselijke ditjes en datjes meestal over en beperk mij tot de quilterige zaken. zoals het bekijken van de quilts die door de dames gemaakt.

(Dit is trouwens de quilt waar ik op dit moment mee bezig ben)

Naast quiltbloggen heb ik mij via RSS ook geabonneerd op werkgerelateerde bloggen, waaronder ook een aantal die over mediawijsheid gaan, bijv. die van Margreet van den Berg.

Van de Dingen die we tot nu toe hebben gedaan vond ik het ontdekken van Flickr en het bewerken van plaatjes erg leuk. Zeer verrassend zelfs en ik denk dat we voor het maken van aankondigingen en posters deze sites goed kunnen gebruiken.
En omdat ik het niet laten kan hier nog een foto van mijn eerste verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten