woensdag 24 februari 2010

Ding 12, 13 en 14

Deze week een makkie!
Alle dingen die op het programma staan zijn al bekend.
Een Twitteraccount heb ik vorig jaar al gemaakt. Volgens mij nadat Walter er iets over gezegd had en toen ik die vrijdagavond op de bieb kwam bleek Irene er net ook eentje voor de bieb gemaakt te hebben! Af en toe kijk ik er eens op en dat vind ik genoeg.


Google Docs; daar was ik ook al mee bezig en dat is iets wat ik zeker vaker ga gebruiken.

MSN; daar heb ik jaren geleden al eens iets meegedaan. Dat was in de tijd dat mijn kinderen er mee begonnen en ik daar toen ook het fijne van wilde weten.

Helaas is er nooit iemand online als ik de messenger opstart. Gelukkig kan ik nu ook op mijn werk chatten of via de Hyves-chat of de obkatwijk-ning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten